Jerónimo Martins
Warzywniak Biedronki

Warzywniak — twoje lokalne stoisko z selekcją świeżych owoców i warzyw z całego świata.

Sieć Biedronka, posiadająca w Polsce 2600 punktów sprzedaży, zmieniła zwyczaje żywieniowe Polaków. Poza dostępnością cenową, sklepy oferują bardzo duży wybór owoców i warzyw.

 

Naszym zadaniem było zwrócenie uwagi na produkt, prezentacje owoców i warzyw na półkach. Oczyściliśmy komunikację w sklepie, tworząc „Warzywniak” i nawiązując do prostoty stoiska z warzywami na lokalnym targu, które wszyscy w Polsce znamy.

Dostrzegając potrzebę dywersyfikacji produktowej w strefie produktów świeżych, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie trzech nowych linii, odpowiadających różnym potrzebom konsumentów.

Stworzyliśmy dla nich zarówno nazewnictwo, jak i koncept graficzny, tworząc odpowiednie linie produktowe: podstawową „Warzywniak”, premium „Kuchnia Pasjonata” oraz ekologiczną „Bio Farma”.

Wyraźne rozgraniczenie linii pozwala konsumentowi łatwo odnaleźć konkretne produkty w bogatej ofercie sieci Biedronka.

Linia „Warzywniak” posiada charakterystyczny zielony motyw targowego daszku oraz ryciny. Linia premium „Kuchnia Pasjonata” odróżnia się czarnym kolorem i użytymi w tle fotografiami. Natomiast „Bio Farma” to recyklingowy karton z odręczną, zieloną typografią.

Similiar projects