Dumni ze swojego miasta otwieramy gościom drzwi do autentycznej Warszawy i zapewniamy im niezapomniane doświadczenia.
Identyfikacja Wizualna, Naming, Komunikacja
W przestrzeniach zabytkowego apartamentu przy ul. Lwowskiej 17 otworzyliśmy Autor Rooms.
DNA naszego hotelu to „klucz do Warszawy”.
Podobnie jak w logo Mamastudio, w sygnecie Autor Rooms pojawia się klucz, który nie tylko jest symbolem hotelarskim, ale też stanowi obietnicę pokazania gościom tętniącego życiem i pomysłami miasta.
Punktem wyjścia do projektu identyfikacji była chęć stworzenia otwartego systemu, który będzie wychodził poza rygor korporacyjny i przez to lepiej pasował do naszego ukochanego miasta.
Identyfikacja Autor Rooms posiada wiele rozmaitych elementów w różnych wariacjach kolorystycznych. Miesza się z ilustracjami oraz wzorami z motywem kamieni. Nawiązują one do historii budynku, w którym kiedyś mieścił się warsztat kamieniarski.
Autor Rooms to miejsce dla tych, którzy cenią piękny dizajn i oczekują gościnności uszytej na miarę.
Mamastudio dla Mamastudio
Zakres prac
Identyfikacja Wizualna
Naming
Digital Branding
Interior Design
Project Management
Joanna Jakubowicz
Art Direction & Design
Magda Ponagajbo
Design
Konrad Sybilski
Photo
Pion fotografia
Podobne realizacje
Warszawa Warsaw 2
Subiektywny przewodnik po naszym ulubionym mieście na świecie
Oddychaj
Projekt z tradycyjnych technik marmoryzacji papieru