Identyfikacja Wizualna, Opakowania, Komunikacja, Digital Branding, Wayfinding
Na polskim rynku pojawiła się restauracja izraelskiej sieci BLACK znanej z najwyższej jakości burgerów. Byliśmy odpowiedzialni za opracowanie wizualnej adaptacji marki oraz za współtworzenie przestrzeni pierwszej lokalizacji restauracji – w Centrum Handlowym Arkadia.
Koncept identyfikacji wizualnej polega na prostym logotypie i wspomagającym go symbolu “czarodziejskiej” dłoni tworzącej sekretne receptury najlepszych burgerów. Zestaw ikon oraz restauracyjnych murali stworzyliśmy we współpracy z ilustratorem Amadeuszem Mierzwą.
W lokalu są nie tylko murale, ale też ozdobne i kierunkowe neony. Zaprojektowaliśmy także komplet materiałów drukowanych: menu w różnych formatach, pudełka na wynos, papier pakowy oraz torby. Serwujący dania kelnerzy są ubrani w tshirty z elementami identyfikacji restauracji, współtworząc jej energetyczny charakter.
Mamastudio dla BLACK Burgers'n'Bar
Zakres prac
Identyfikacja Wizualna
Digital Branding
Packaging
Project Management
Magdalena Assanowicz
Design
Zuzanna Rogatty, Szymon Sawicki, Julia Kędzierska
Art Direction
Michał Pawlik
Illustrations
Amadeusz Mierzwa
Podobne realizacje
Syrena Irena
Bogini pierogów zaprasza do świata Warszawy, w dzień i w nocy