BLACK Burgers’n’Bar
Na polskim rynku pojawiła się restauracja izraelskiej sieci BLACK znanej z najwyższej jakości burgerów. Byliśmy odpowiedzialni za opracowanie wizualnej adaptacji marki oraz za współtworzenie przestrzeni pierwszej lokalizacji restauracji – w Centrum Handlowym Arkadia.
Koncept identyfikacji wizualnej polega na prostym logotypie i wspomagającym go symbolu “czarodziejskiej” dłoni tworzącej sekretne receptury najlepszych burgerów. Zestaw ikon oraz restauracyjnych murali stworzyliśmy we współpracy z ilustratorem Amadeuszem Mierzwą.
W lokalu są nie tylko murale, ale też ozdobne i kierunkowe neony. Zaprojektowaliśmy także komplet materiałów drukowanych: menu w różnych formatach, pudełka na wynos, papier pakowy oraz torby. Serwujący dania kelnerzy są ubrani w tshirty z elementami identyfikacji restauracji, współtworząc jej energetyczny charakter.
Mamastudio dla BLACK Burgers'n'Bar
Zakres prac
- Identyfikacja Wizualna
- Digital Branding
- Packaging