BLACK Burgers’n’Bar

Izraelskie burgery w Polsce. It's black magic!

Identyfikacja Wizualna, Opakowania, Komunikacja, Digital Branding, Wayfinding

BLACK Burgers’n’Bar

Na polskim rynku pojawiła się restauracja izraelskiej sieci BLACK znanej z najwyższej jakości burgerów. Byliśmy odpowiedzialni za opracowanie wizualnej adaptacji marki oraz za współtworzenie przestrzeni pierwszej lokalizacji restauracji – w Centrum Handlowym Arkadia.

Koncept identyfikacji wizualnej polega na prostym logotypie i wspomagającym go symbolu “czarodziejskiej” dłoni tworzącej sekretne receptury najlepszych burgerów. Zestaw ikon oraz restauracyjnych murali stworzyliśmy we współpracy z ilustratorem Amadeuszem Mierzwą.

W lokalu są nie tylko murale, ale też ozdobne i kierunkowe neony. Zaprojektowaliśmy także komplet materiałów drukowanych: menu w różnych formatach, pudełka na wynos, papier pakowy oraz torby. Serwujący dania kelnerzy są ubrani w tshirty z elementami identyfikacji restauracji, współtworząc jej energetyczny charakter.

Mamastudio dla BLACK Burgers'n'Bar

Zakres prac

  • Identyfikacja Wizualna
  • Digital Branding
  • Packaging
  • Project Management

    Magdalena Assanowicz
  • Design

    Zuzanna Rogatty, Szymon Sawicki, Julia Kędzierska
  • Art Direction

    Michał Pawlik
  • Illustrations

    Amadeusz Mierzwa