Filharmonia Łódzka

Identyfikacja Wizualna, Digital Branding, Wayfinding

Filharmonia Łódzka

Identyfikacja wizualna Filharmonii Łódzkiej zbudowana jest na charakterystycznym elemencie fasady – architektonicznej wizytówki Filharmonii, jaką jest brama wejściowa.

Logotyp, będący plastyczną interpretacją bramy, nabiera symbolicznego znaczenia – utożsamia przejście do świata dźwięku, muzyki i rytmu. Rytm linii wykorzystany jest do zbudowania pozostałych elementów identyfikacji wizualnej, ikon oraz systemu nawigacji w budynku.

Filharmonia Łódzka to miejsce wyjątkowe nie tylko ze względu na wspaniały budynek wykonany z betonu, drewna, szkła i kamienia, o łącznej powierzchni ponad 4 tys. m2, ale także przez jej unikatowe instrumenty – dwie zupełnie niezależne pary organów: barokowe i romantyczne. Ich budowa to największy projekt organowy w Polsce i wyjątkowe wydarzenie w skali ponadeuropejskiej.

Mamastudio dla Filharmonii Łódzkiej

Zakres prac

  • Identyfikacja Wizualna
  • Digital Branding
  • Wayfinding
  • Project Management

    Erik Hurless
  • Design

    Konrad Sybilski
  • Art Direction

    Michał Pawlik