Identyfikacja Wizualna, Digital Branding, Wayfinding
Identyfikacja wizualna Filharmonii Łódzkiej zbudowana jest na charakterystycznym elemencie fasady – architektonicznej wizytówki Filharmonii, jaką jest brama wejściowa.
Logotyp, będący plastyczną interpretacją bramy, nabiera symbolicznego znaczenia – utożsamia przejście do świata dźwięku, muzyki i rytmu. Rytm linii wykorzystany jest do zbudowania pozostałych elementów identyfikacji wizualnej, ikon oraz systemu nawigacji w budynku.
Filharmonia Łódzka to miejsce wyjątkowe nie tylko ze względu na wspaniały budynek wykonany z betonu, drewna, szkła i kamienia, o łącznej powierzchni ponad 4 tys. m2, ale także przez jej unikatowe instrumenty – dwie zupełnie niezależne pary organów: barokowe i romantyczne. Ich budowa to największy projekt organowy w Polsce i wyjątkowe wydarzenie w skali ponadeuropejskiej.
Mamastudio dla Filharmonii Łódzkiej
Zakres prac
Identyfikacja Wizualna
Digital Branding
Wayfinding
Project Management
Erik Hurless
Design
Konrad Sybilski
Art Direction
Michał Pawlik
Podobne realizacje
Centrum Nauki Kopernik
Nawigacja po kultowym miejscu na mapie warszawskiego Powiśla