Park of Poland

Park of Poland to inwestycja, jakiej w Polsce jeszcze nie było. To kilkaset hektarów ziemi, której sercem jest park wodny Suntago.

Identyfikacja Wizualna, Komunikacja

Pierwszą inwestycją Park of Poland w Polsce jest park wodny Suntago – jedno z większych tego typu przedsięwzięć w tej części Europy. W przyszłości będzie gromadził wokół siebie kolejne atrakcje, takie jak parki rozrywki czy hotele. 

Dla Park of Poland przygotowaliśmy kompletną identyfikację wizualną. Wdzięczne, bezszeryfowe liternictwo logotypu połączone z rozbudowanym linearnym znakiem kojarzy się z odpoczynkiem i relaksem. “Profesjonalny” granat sugeruje biznesowe podejście inwestorów, które zamyka się w określeniu “bleisure”, czyli mariażu podróży biznesowych z rekreacją i rozrywką (business + leisure).

Logo Park of Poland stało się inspiracją dla dalszego rozwinięcia wizerunku marki. Przemyślany layout materiałów drukowanych, paleta kolorów ograniczona do biznesowego granatu i czystej bieli oraz prosty krój pisma stoją za sukcesem prostej, ale efektownej szaty graficznej Park of Poland.

Ważnym elementem identyfikacji Park of Poland są linearne ilustracje. Tematycznie i stylistycznie nawiązują do przedstawionego w logo motywu parku wodnego. Ilustracjom towarzyszy pieczołowicie wykreślony na siatce system ikon. Został on tak pomyślany, by łatwo można było go rozbudowywać i rozwijać. Ikony oraz ilustracje na dobre zagościły w materiałach inwestora. Są też stale obecne na firmowym profilu firmy w mediach społecznościowych.

Mamastudio dla Park of Poland

Zakres prac

  • Art Direction
  • Branding
  • Visual language
  • Project Management

    Piotr Ręczajski
  • Design

    Zuzanna Rogatty