Profim
REBRANDING
Tworząc nowy system identyfikacji wizualnej, postawiliśmy na funkcjonalność i prostotę. Chcieliśmy, by był czytelny i łatwy w użyciu. Staraliśmy się nie stracić polskiego rodowodu marki wynikającego z historii i założeń firmy Profim.
NOWY ZNAK
Wcześniejsze logo było delikatne, nieśmiałe i obłe. Zależało nam, by nowy logotyp wyrażał pewność siebie, precyzję, skalę i profesjonalizm marki, a także podkreślał dobry design i jakość. Realizacją tych założeń są m.in. detale w typografii, w tym charakterystyczna forma litery “f”.
LAYOUT
Wszystkie materiały i layouty są tak skonstruowane, aby w centrum kompozycji znajdowały się krzesła. Przedstawiliśmy je jako małe dzieła sztuki użytkowej i otoczyliśmy ramką. Prosta i czytelna typografia jest przeskalowana, wychodzi z kadru, co daje nowoczesny, lecz wygodny w odbiorze efekt.
TYPOGRAFIA I KOLORYSTYKA
Wykorzystany w materiałach kolor ramki wynika z koloru obicia przedstawianego krzesła. Jest w nieco jaśniejszym odcieniu i dlatego staje się dobrym tłem dla mebla, który wychodzi na pierwszy plan. Zastosowaliśmy przeskalowaną typografię, która pozostaje czytelna, mimo że przesłaniają ją krzesła. Layout ramki wykorzystaliśmy również w social mediach. Dzięki temu marka ma spójny wizerunek – w przestrzeni digital i w materiałach drukowanych.
ILUSTRACJE
We współpracy z Michałem Lobą stworzyliśmy zbiór ilustracji, które pokazują meble w różnych kontekstach i dodają im emocji. Dzięki temu mogą być inspiracją zarówno do urządzenia biura, jak i domowego stanowiska pracy.
Stworzyliśmy świat Profim od nowa. Oprócz przygotowania identyfikacji zaprojektowaliśmy zestaw ikon, rysunki techniczne mebli, wzornik oraz brand book.
Mamastudio dla Profim
Zakres prac
- Art Direction
- Branding
- Visual language
- Naming
-
Photo & Motion
Kuba Kossak, Aleksander Jezierski