Suntago

Największy park wodny w tej części Europy. Najróżniejsze baseny, sauny, spa oraz ponad 700 palm m.in. z Florydy i Malezji. Raj dla miłośników wody i relaksu.

Identyfikacja Wizualna, Naming, Komunikacja, Digital Branding, Wayfinding

Suntago jest inwestycją Park of Poland i naszym klientem od 2017 roku. To miejsce naprawdę wyjątkowe – największy zadaszony park wodny w Europie z ponad 700. prawdziwymi palmami sprowadzanymi z ciepłych krajów oraz wodami termalnymi z własnego ujęcia. Nadaliśmy mu nazwę i stworzyliśmy całą identyfikację wizualną obejmującą m.in. logotypy parku i  jego stref oraz way findingi.

Inspiracją do stworzenia logo Suntago było pełne ciepła i radości liternictwo. Litery różnią się od siebie kształtem i kątem nachylenia, są żywe, emocjonalne i mocne. W logo wykorzystaliśmy kolor granatowy, który został zaczerpnięty bezpośrednio z kolorów marki-matki (Park of Poland). Motyw palm kojarzy się z odpoczynkiem w ciepłych krajach i nadaje znakowi przyjemny w odbiorze charakter. Uzupełnieniem identyfikacji są wakacyjne, intensywne kolory oraz prosty, wdzięczny font.

Identyfikacja wizualna Suntago jest stale widoczna na firmowych profilach w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok), którymi mamy przyjemność opiekować się na co dzień. Na szczególną uwagę zasługują materiały video na TikToku oraz zdjęcia, które regularnie pojawiają się m.in. w relacjach i profilu na Instagramie.

W ramach strategii komunikacji ustaliliśmy rolę i charakter poszczególnych kanałów, tak aby jak najskuteczniej trafiały do danych grup odbiorców. Dzięki wysokiej jakości zdjęciom, materiałom video, ilustracjom oraz tekstom skutecznie zwiększyliśmy zasięgi i przyczyniliśmy się do zwiększenia liczby obserwujących.

System informacji wizualnej miał na celu ułatwienie poruszania się po parku. Głównym wyzwaniem było jasne określenie stref obiektu i ich funkcji oraz zapewnienie wysokiej czytelności wszystkich komunikatów. Zależało nam, by korzystanie z atrakcji na terenie parku było łatwe i przyjemne. Powstały osobne systemy oznaczeń kierunkowych, tabliczek informacyjnych i semaforów oraz obiektów małej architektury.

Ściany obiektu udekorowaliśmy muralami, których tematyka nawiązuje do charakteru i przeznaczenia wnętrza.

Na terenie parku działa sklep, w którym można kupić pamiątki oraz niezbędne akcesoria. Naturalnym rozwinięciem identyfikacji wizualnej Suntago było zaprojektowanie gadżetów z motywami palm oraz sympatycznych zwierzęcych postaci ze strefy Jamango.

Mamastudio dla Suntago

Zakres prac

  • Art direction
  • Naming
  • Branding
  • Wayfinding
  • Strategia
  • Project Management

    Joanna Zalewska
  • Art Direction

    Maciej Bączkowski
  • Strategy

    Piotr Ręczajski
  • Naming

    Piotr Ręczajski
  • Design

    Zuzanna Rogatty, Ania Martowska, Gabi Golińska
  • Communication

    Michał Traczyk
  • Illustration

    Ania Martowska, Marcin Mokierów-Czołowski
  • Photo

    Hartwig
  • Video

    Krzysztof Wasiljew