Suntago
Suntago jest inwestycją Park of Poland i naszym klientem od 2017 roku. To miejsce naprawdę wyjątkowe – największy zadaszony park wodny w Europie z ponad 700. prawdziwymi palmami sprowadzanymi z ciepłych krajów oraz wodami termalnymi z własnego ujęcia. Nadaliśmy mu nazwę i stworzyliśmy całą identyfikację wizualną obejmującą m.in. logotypy parku i jego stref oraz way findingi.
Inspiracją do stworzenia logo Suntago było pełne ciepła i radości liternictwo. Litery różnią się od siebie kształtem i kątem nachylenia, są żywe, emocjonalne i mocne. W logo wykorzystaliśmy kolor granatowy, który został zaczerpnięty bezpośrednio z kolorów marki-matki (Park of Poland). Motyw palm kojarzy się z odpoczynkiem w ciepłych krajach i nadaje znakowi przyjemny w odbiorze charakter. Uzupełnieniem identyfikacji są wakacyjne, intensywne kolory oraz prosty, wdzięczny font.
Identyfikacja wizualna Suntago jest stale widoczna na firmowych profilach w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok), którymi mamy przyjemność opiekować się na co dzień. Na szczególną uwagę zasługują materiały video na TikToku oraz zdjęcia, które regularnie pojawiają się m.in. w relacjach i profilu na Instagramie.
W ramach strategii komunikacji ustaliliśmy rolę i charakter poszczególnych kanałów, tak aby jak najskuteczniej trafiały do danych grup odbiorców. Dzięki wysokiej jakości zdjęciom, materiałom video, ilustracjom oraz tekstom skutecznie zwiększyliśmy zasięgi i przyczyniliśmy się do zwiększenia liczby obserwujących.
System informacji wizualnej miał na celu ułatwienie poruszania się po parku. Głównym wyzwaniem było jasne określenie stref obiektu i ich funkcji oraz zapewnienie wysokiej czytelności wszystkich komunikatów. Zależało nam, by korzystanie z atrakcji na terenie parku było łatwe i przyjemne. Powstały osobne systemy oznaczeń kierunkowych, tabliczek informacyjnych i semaforów oraz obiektów małej architektury.
Ściany obiektu udekorowaliśmy muralami, których tematyka nawiązuje do charakteru i przeznaczenia wnętrza.
Na terenie parku działa sklep, w którym można kupić pamiątki oraz niezbędne akcesoria. Naturalnym rozwinięciem identyfikacji wizualnej Suntago było zaprojektowanie gadżetów z motywami palm oraz sympatycznych zwierzęcych postaci ze strefy Jamango.
Mamastudio dla Suntago
Zakres prac
- Art direction
- Naming
- Branding
- Wayfinding
- Strategia
-
Design
Zuzanna Rogatty, Ania Martowska, Gabi Golińska -
Communication
Michał Traczyk -
Illustration
Ania Martowska, Marcin Mokierów-Czołowski -
Photo
Hartwig -
Video
Krzysztof Wasiljew