Under Twenty

Identyfikacja Under Twenty, 20 lat później.

Identyfikacja Wizualna, Opakowania

Under Twenty

Under Twenty to kosmetyki tworzone z myślą o potrzebach młodej skóry. Aby sprostać współczesnym standardom designu oraz oczekiwaniom młodych ludzi, ograniczyliśmy liczbę elementów wizualnych na opakowaniach do niezbędnego minimum.

Logotyp Under Twenty poddaliśmy odświeżającemu liftingowi.

Wprowadziliśmy motyw łączący wszystkie produkty – charakterystyczny “splash” w trzech kolorach odpowiadających trzem liniom produktowym.

Naszym celem było zaprojektowanie identyfikacji wizualnej, która pozwoli marce Under Twenty podbić serca kolejnego pokolenia nastolatek.

Mamastudio dla Irena Eris

Zakres prac

  • Branding
  • Packaging
  • Project Management

    Piotr Ręczajski
  • Strategia

    Piotr Ręczajski
  • Design

    Zuzanna Rogatty
  • Art Direction

    Michał Pawlik