Wódka Palikot

Bestie Palikota, czyli to, co w wódce najlepsze - zabawa, biesiada, anegdoty.

Opakowania

Wódka Palikot

IDEA

 

Dawka humoru oraz wódka rzemieślnicza produkowana z tego, co najlepsze na polskich polach – jęczmienia, żyta i ziemniaków. Szczerość i jakość produktu wyraziliśmy na kilka sposobów. Przede wszystkim wykorzystaliśmy ilustracje zwierząt typowych dla polskiej wsi. Ich dobór nie był przypadkowy.

BESTIE

 

Gęsi lubią jęczmień i są nim karmione. Kret mija pod ziemią kartofle. Żaba ze względu na polskie przysłowie o żabie i życie. Rubaszne komunikaty w formie pieczątek wpisują się w charakter marki.

OPAKOWANIE

 

Forma butelki nawiązuje do klasycznych przedwojennych półlitrówek z cienką szyjką – takich, jakie pamiętamy z babcinych kredensów. Podwójna frontowa etykieta z opisami aromatów odwołe się do głębszych i nieoczywistych doznań smakowych. Surowy i wstrzemięźliwy druk na jakościowym, ale prostym papierze oddaje szczerość produktu.

WÓDKI KRAFTOWE

 

Seria “Bestie Palikota” to odpowiedź na raczkujący, lecz coraz szybciej rozwijający się rynek wódek kraftowych. Wymyśliliśmy opakowanie, które osadziło nowe produkty w kategorii wódek, ale przede wszystkim uchwyciło szczerość produktu rzemieślniczego. 

Mamastudio dla Alembik Polska S.A.

Zakres prac

  • Art Direction
  • Packaging Design
  • Strategy
  • Design

    Maciej Bączkowski
  • Logotype

    Gabi Golińska
  • Illustration

    Maciej Polak
  • Strategy

    Piotr Ręczajski
  • Photo

    Paweł Marcinkowski