Wódka Palikot
IDEA
Dawka humoru oraz wódka rzemieślnicza produkowana z tego, co najlepsze na polskich polach – jęczmienia, żyta i ziemniaków. Szczerość i jakość produktu wyraziliśmy na kilka sposobów. Przede wszystkim wykorzystaliśmy ilustracje zwierząt typowych dla polskiej wsi. Ich dobór nie był przypadkowy.
BESTIE
Gęsi lubią jęczmień i są nim karmione. Kret mija pod ziemią kartofle. Żaba ze względu na polskie przysłowie o żabie i życie. Rubaszne komunikaty w formie pieczątek wpisują się w charakter marki.
OPAKOWANIE
Forma butelki nawiązuje do klasycznych przedwojennych półlitrówek z cienką szyjką – takich, jakie pamiętamy z babcinych kredensów. Podwójna frontowa etykieta z opisami aromatów odwołe się do głębszych i nieoczywistych doznań smakowych. Surowy i wstrzemięźliwy druk na jakościowym, ale prostym papierze oddaje szczerość produktu.
WÓDKI KRAFTOWE
Seria “Bestie Palikota” to odpowiedź na raczkujący, lecz coraz szybciej rozwijający się rynek wódek kraftowych. Wymyśliliśmy opakowanie, które osadziło nowe produkty w kategorii wódek, ale przede wszystkim uchwyciło szczerość produktu rzemieślniczego.
Mamastudio dla Alembik Polska S.A.
Zakres prac
- Art Direction
- Packaging Design
- Strategy
-
Strategy
Piotr Ręczajski -
Photo
Paweł Marcinkowski