Nowoczesna odsłona znaku i języka wizualnego, najstarszej w Polsce uczelni technicznej.
Identyfikacja Wizualna
Nowy znak podkreśla tradycję i wieloletnie związki uczelni z miastem, jednocześnie wspierając jej wizerunek jako nowoczesnego uniwersytetu technologicznego, który stawia na innowacyjność i dynamiczny rozwój.
Logotyp jest nowoczesną, opartą o syntetyczny język grafiki użytkowej interpretacją historycznej konwencji herbu. Wykorzystuje znane i rozpoznawalne motywy od wieków związane z identyfikacją Gdańska. Naturalne połączenie symboliki miejsca i uczelni definiuje przestrzeń, w której żyje miasto i Politechnika.
Mamastudio dla Politechniki Gdańskiej
Zakres prac
Identyfikacja Wizualna
Project Management
Erik Hurless
Design
Piotr Hołub
Art Direction
Michał Pawlik
Podobne realizacje
Centrum Nauki Kopernik
Nawigacja po kultowym miejscu na mapie warszawskiego Powiśla