Vasina

Żywa, kolorowa i nieprzewidywalna. Identyfikacja wizualna marki modowej VASINA.

Identyfikacja Wizualna, Opakowania

Vasina

Marka stworzona przez polską projektantkę i stylistkę Vasinę Maćkowiak. Jej projekty wyróżniają się geometrycznymi formami, energetycznymi kolorami oraz wyszukanymi lub zabawnymi detalami. Taka jest też zaprojektowana przez nas identyfikacja.

Stworzyliśmy dwie wersje logotypu VASINA. Podstawowy zapis identyfikuje kolekcję ready to wear. Dla klientów indywidualnych, oczekujących rzeczy szytych na miarę, zaprojektowaliśmy zaszyfrowaną, geometryczną wersję logotypu nawiązującą do charakteru  projektów Vasiny. To logotyp tylko dla wtajemniczonych. Wszystkie elementy identyfikacji przyjmują każdorazowo kolorystykę obowiązującej kolekcji.

Sygnet damskiej dłoni jest graficznym odpowiednikiem hasła używanego przez projektantkę: V jak Vasina. Charakter ilustracji odnosi się do tajemniczego, nietuzinkowego oblicza kolekcji i jej autorki.

Mamastudio dla Vasina

Zakres prac

  • Identyfikacja Wizualna
  • Project Management

    Magdalena Assanowicz
  • Strategia

    Piotr Ręczajski
  • Design

    Zuzanna Rogatty
  • Art Direction

    Zuzanna Rogatty