Subiektywny przewodnik po naszym ulubionym mieście – Warszawie.
Identyfikacja Wizualna, Naming, Komunikacja, Digital Branding
To subiektywny wgląd w naszą stolicę. To projekt bliski naszemu sercu, bo kochamy Warszawę.
Kolejna edycja subiektywnego przewodnika po atrakcjach naszego rodzinnego miasta – Warszawy – charakteryzuje się spokojną i wysmakowaną oprawą wizualną. Motywem przewodnim jest inspirowana estetyką modernizmu postać warszawskiej syrenki stworzona specjalnie na potrzeby przewodnika. Syrena, na motywie której opiera się projekt okładki, jest też charakterystycznym logo drugiej edycji.
Mamastudio dla Mamastudio
Zakres prac
Identyfikacja wizualna
Naming
Komunikacja
Digital Branding
Motion Design
Project Management i Redakcja
Agnieszka Kowalska
Design
Magda Ponagajbo, Jakub Pionty, Zuzanna Rogatty
Art Direction
Magda Ponagajbo
Motion Design & Illustrations
Jakub Pionty
Podobne realizacje
Autor Rooms
Boutique hotel, autorski projekt Mamastudio
Oddychaj
Projekt z tradycyjnych technik marmoryzacji papieru