Empik
Uporządkowanie systemu
Przeprowadziliśmy audyt identyfikacji wizualnej Empiku. Bazując na przygotowanej przez firmę Deloitte nowej strategii marki, odbudowaliśmy i uspójniliśmy tożsamość wizualną Empiku, z uwzględnieniem sklepów, publikacji i komunikacji w kanale digital. Przeprojektowaliśmy ponad 30 logotypów, uporządkowaliśmy kody kolorystyczne marki, krój korporacyjnego pisma oraz formaty komunikacji offline i online. Efektem jest przemyślany, spójny i funkcjonalny system identyfikacji wizualnej. Został on spisany w Brand Manualu, z którego na co dzień korzysta kilkuset pracownikow firmy, a którego odbiorcami są tysiące klientów w całej Polsce.
Digital branding
Elementem naszego zadania był redesign obecności marki w Internecie – od głównej platformy sprzedażowej Empik po social media i reklamę w sieci. Uporządkowaliśmy cały system identyfikacji wizualnej wykorzystywany w tej niezwykle rozbudowanej platformie e-commerce. Przygotowaliśmy spójne nazewnictwo, kolorystykę, ikony oraz wybraliśmy rodzaj zdjęć i ilustracji używanych w komunikacji. Opracowaliśmy też system umieszczania postów w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) zawierający rekomendację, jak i kiedy je stosować.
Komunikacja w salonach
System informacji i nawigacji w sklepach Empik to również efekt naszej pracy. Jest dynamiczny, responsywny, wielokolorowy, a jednocześnie spójny i prosty. Sprawdza się zarówno na ekranach i na półkach, jak na citylightach i billboardach. Przygotowanie całej, wielopoziomowej identyfikacji wizualnej to kilkanaście miesięcy wytężonej pracy naszej ekipy i zespołu Empiku.
Mamastudio dla Empik
Zakres prac
- Art Direction
- Visual language
- Strategia