Kompleksowy system identyfikacji wizualnej dla największej firmy biotechnologicznej w Polsce.
Identyfikacja Wizualna, Komunikacja, Digital Branding
Nowy logotyp
Postawiliśmy na prosty i funkcjonalny znak literniczy, a wykorzystywane w projekcie środki wizualne sprowadziliśmy do minimum. Zrezygnowaliśmy z sygnetu i elementów dodatkowych, skupiając się na liternictwie. Napis kursywą jest dynamiczny i zwarty, a zaokrąglone kropki w literach nawiązują do cząsteczek. Komunikują dbałość o detal i precyzję.
We care – firma, która dba o każdy, najmniejszy szczegół swojej działalności.
Prace nad nową identyfikacją firmy rozpoczęliśmy w marcu, na chwilę przed ogłoszeniem lockdownu, i był to pierwszy projekt, który w całości zrealizowaliśmy zdalnie. Dzięki zaangażowaniu zespołu Polpharma Biologics, spotkaniom i dyskusjom dotyczącym każdego detalu osiągnęliśmy wspólny cel.
Nowa identyfikacja powstawała również z myślą o tym, aby korzystało się z niej prosto i intuicyjnie, a kontakt z marką dawał przyjemność i satysfakcję oraz przyczyniał się do sukcesów i rozpoznawalności firmy jako lidera branży.
Wdrożenie systemu
Wszystkie elementy składające się na nowy język wizualny marki zostały opisane w Księdze Identyfikacji Wizualnej i są stosowane we wszystkich kanałach komunikacji online i offline oraz w siedzibach firmy.
Wykorzystując je w konsekwentny i spójny sposób, budujemy wizerunek nowoczesnej i profesjonalnej marki.
Mamastudio dla Polpharma Biologics
Zakres prac
Identyfikacja Wizualna
Strategia
Komunikacja
Digital Branding
Project Management
Alina Kostiuk
Design
Maciej Bączkowski, Ania Martowska, Rafał Możdżyński, Gabi Golińska
Art Direction
Michał Pawlik
Photo
Paweł Klein
Podobne realizacje
Politechnika Gdańska
Nowoczesny uniwersytet technologiczny z tradycjami
Polenergia
Dostarczamy klientom rozwiązania energetyczne z przyszłości