Polpharma Biologics

Kompleksowy system identyfikacji wizualnej dla największej firmy biotechnologicznej w Polsce.

Identyfikacja Wizualna, Komunikacja, Digital Branding

Polpharma Biologics

Nowy logotyp

 

Postawiliśmy na prosty i funkcjonalny znak literniczy, a wykorzystywane w projekcie środki wizualne sprowadziliśmy do minimum. Zrezygnowaliśmy z sygnetu i elementów dodatkowych, skupiając się na liternictwie. Napis kursywą jest dynamiczny i zwarty, a zaokrąglone kropki w literach nawiązują do cząsteczek. Komunikują dbałość o detal i precyzję.

We care – firma, która dba o każdy, najmniejszy szczegół swojej działalności.

 

Prace nad nową identyfikacją firmy rozpoczęliśmy w marcu, na chwilę przed ogłoszeniem lockdownu, i był to pierwszy projekt, który w całości zrealizowaliśmy zdalnie. Dzięki zaangażowaniu zespołu Polpharma Biologics, spotkaniom i dyskusjom dotyczącym każdego detalu osiągnęliśmy wspólny cel.

Nowa identyfikacja powstawała również z myślą o tym, aby korzystało się z niej prosto i intuicyjnie, a kontakt z marką dawał przyjemność i satysfakcję oraz przyczyniał się do sukcesów i rozpoznawalności firmy jako lidera branży.

Wdrożenie systemu

 

Wszystkie elementy składające się na nowy język wizualny marki zostały opisane w Księdze Identyfikacji Wizualnej i są stosowane we wszystkich kanałach komunikacji online i offline oraz w siedzibach firmy.

Wykorzystując je w konsekwentny i spójny sposób, budujemy wizerunek nowoczesnej i profesjonalnej marki.

Mamastudio dla Polpharma Biologics

Zakres prac

  • Identyfikacja Wizualna
  • Strategia
  • Komunikacja
  • Digital Branding
  • Project Management

    Alina Kostiuk
  • Design

    Maciej Bączkowski, Ania Martowska, Rafał Możdżyński, Gabi Golińska
  • Art Direction

    Michał Pawlik
  • Photo

    Paweł Klein