Polpharma Biologics
Nowy logotyp
Postawiliśmy na prosty i funkcjonalny znak literniczy, a wykorzystywane w projekcie środki wizualne sprowadziliśmy do minimum. Zrezygnowaliśmy z sygnetu i elementów dodatkowych, skupiając się na liternictwie. Napis kursywą jest dynamiczny i zwarty, a zaokrąglone kropki w literach nawiązują do cząsteczek. Komunikują dbałość o detal i precyzję.
We care – firma, która dba o każdy, najmniejszy szczegół swojej działalności.
Prace nad nową identyfikacją firmy rozpoczęliśmy w marcu, na chwilę przed ogłoszeniem lockdownu, i był to pierwszy projekt, który w całości zrealizowaliśmy zdalnie. Dzięki zaangażowaniu zespołu Polpharma Biologics, spotkaniom i dyskusjom dotyczącym każdego detalu osiągnęliśmy wspólny cel.
Nowa identyfikacja powstawała również z myślą o tym, aby korzystało się z niej prosto i intuicyjnie, a kontakt z marką dawał przyjemność i satysfakcję oraz przyczyniał się do sukcesów i rozpoznawalności firmy jako lidera branży.
Wdrożenie systemu
Wszystkie elementy składające się na nowy język wizualny marki zostały opisane w Księdze Identyfikacji Wizualnej i są stosowane we wszystkich kanałach komunikacji online i offline oraz w siedzibach firmy.
Wykorzystując je w konsekwentny i spójny sposób, budujemy wizerunek nowoczesnej i profesjonalnej marki.
Mamastudio dla Polpharma Biologics
Zakres prac
- Identyfikacja Wizualna
- Strategia
- Komunikacja
- Digital Branding