Polenergia

Odświeżenie języka wizualnego największej w Polsce prywatnej grupy energetycznej.

Identyfikacja Wizualna, Digital Branding

ENERGIA Z PRZYSZŁOŚCI

Polenergia tworzy ekosystem innowacyjnych rozwiązań, całkowicie opartych  na czystej i zielonej energii odnawialnej. Zmiany w pozycjonowaniu spółki, musiały wpłynąć na jej identyfikację wizualną. Zostaliśmy zaproszeni do tego, aby wspólnie z klientem uporządkować i odświeżyć język wizualny i komunikację marki.

TURKUSOWA ENERGIA

Funkcjonujący od 2014 roku znak poddaliśmy silnej korekcie, odpowiadającej zmianom w strategii marki. Dotychczasowy zapis wersalikami zastąpiliśmy nowoczesnym czystym liternictwem pisanym tekstem z wielkiej litery. Misją firmy jest aktywne wspieranie transformacji polskiego rynku energetycznego poprzez rozwój gospodarki niskoemisyjnej, czystych i odnawialnych źródeł energii, dla tego uproszczony i wykreślony przez nas sygnet ma teraz kolor turkusowej zieleni.

SPÓJNY SYTEM NA WSZYSTKICH PLATFORMACH

Efektem naszej współpracy jest pełen system elementów identyfikacji wizualnej którym posługuje się marka Polenergia. Od reprezentacji w mediach społecznościowych i serwisie www, w siedziach firmy i placówkach obsługi klienta w całym kraju.

Mamastudio dla Polenergii

Zakres prac

  • Visual Identity
  • Project Management

    Piotr Ręczajski
  • Design

    Rafał Możdżyński
  • Art Direction

    Michał Pawlik