Der Whisky
Czuliśmy, że na to zadanie trzeba spojrzeć szerzej i spróbować dopasować wizerunek produktu do konwencji wizualnych i stereotypów, które Polakom kojarzą się z zachodnimi sąsiadami. Zadaliśmy sobie pytanie, co w procesie powstawania whisky może pasować do wizerunku Niemców? Na pewno powstaje z pietyzmem wynikającym z dbałości o szczegóły, z rzetelnością, dokładnością, wręcz laboratoryjnym podejściem do całego procesu.
Idea “German Engineered Whisky” zdecydowała o nazwie oraz języku wizualnym marki. Nazwa “Der Whisky” z przymrużeniem oka odwołuje się do niemieckiego racjonalizmu.
Drugim ważnym elementem konceptu była decyzja o kształcie butelki. Prosta, cylindryczna forma budzi skojarzenia z aptekarsko-laboratoryjną miarą i precyzją. Etykiety w kształcie prostokąta, użycie jednego koloru oraz wyważona, zachowawcza kompozycja elementów typograficznych dopełniają wizerunek Der Whisky.
Mamastudio dla Teczyńska Okowita SA
Zakres prac
- Packaging
- Naming
-
Photo & Motion
Paweł Marcinkowski