Jamango
Jamango jest częścią parku wodnego Suntago – inwestycji Park of Poland. To aż 32 tematyczne zjeżdżanie dla dzieci i dla dorosłych. W strefie Jamango znajdują się również baseny, restauracje oraz brodzik i wodne place zabaw dla najmłodszych.
Zależało nam na stworzeniu identyfikacji wizualnej, która będzie radosna i pełna życia . Chcieliśmy, żeby nie tylko zachęcała do dobrej zabawy, ale też była spójna z pozostałymi markami Park of Poland. Logo Jamango to liternicza podróż w świat zakręconych, szalonych zjeżdżalni. Zastosowane kolory – zielony i pomarańczowy – są dynamiczne i kontrastują ze sobą.
Jamango to miejsce przede wszystkim dla najmłodszych. Zaprojektowaliśmy maskotkę strefy – sympatycznego krokodyla Jaya, który jest przewodnikiem po wodnej dżungli.
Jayowi towarzyszy rodzina Jamango – bystra krokodylica Megi oraz wnikliwy kalmar, profesor Otto. Zabawne postaci zwierząt pojawiają się w materiałach drukowanych, na muralach w parku wodnym, a nawet jako maskotki!
Krokodyl Jay występuje także w innych kanałach komunikacji, w tym na profilach SoMe Jamango, którymi zarządzamy. Prowadząc profile firmy na Facebooku i Instagramie, stawiamy na lekkie pióro, ciekawe ujęcia, pomysłowy kontent wideo oraz wzmacnianie identyfikacji.
Wymyśliliśmy nazwy zjeżdżalni w Jamango i zaprojektowaliśmy dla nich kolorowe, zabawne i pełne literniczego szaleństwa znaki.
Po prostu wpadaj do nas!
Mamastudio dla Jamango
Zakres prac
- Art direction
- Naming
- Strategia
- Digital branding
- Communication
-
Design
Gabi Golińska -
Design & Character Design
Ania Martowska -
Illustration
Ania Martowska, Marcin Mokierów-Czołowski -
Communication
Michał Traczyk -
Photo
Hartwig -
Video
Krzysztof Wasiljew