Rezerwat Jabłek

To wszystko kwestia smaku, za którym tęsknimy. Smaku dawnych, zapomnianych odmian jabłek. Robimy wszystko by go zachować.

Identyfikacja Wizualna, Naming, Opakowania, Komunikacja, Digital Branding

Rezerwat Jabłek to nowa polska marka promująca ręcznie tłoczone soki z zapomnianych odmian jabłek.

 

Projekt wziął się z tęsknoty za smakami dzieciństwa oraz potrzeby mówienia o dawnych odmianach jabłek. Mówienia w sposób, jaki na to zasługują, przypominając o ich istnieniu, sławiąc ich historie oraz niezwykłe smaki i aromaty.

Stworzyliśmy nazwę nowego produktu, wspólnie z klientem opracowaliśmy stratęgię jego komunikacji.

Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną oraz opakowania. Zrealizowaliśmy również film opowiadający o naszych założeniach i pomyśle na markę aby wprowadzić go na rynek.

Tu, na Dolnym Śląsku, są jeszcze tradycyjne sady. Stare drzewa dawnych odmian jabłek. Prawdziwe rezerwaty. Kierowała nami chęć przywrócenia zapomnianych smaków, ale też ocalenia choćby jednego takiego sadu.

 

Tak zrodziła się idea Rezerwatu Jabłek – jednoodmianowych, ręcznie tłoczonych soków, wysokiej jakości, z dawnych odmian tych wspaniałych owoców, które urzekają bogatym aromatem i smakiem.

Mamastudio dla Projekt Jabłko

Zakres prac

  • Naming
  • Art Direction
  • Brand Design
  • Packaging
  • Project Menagment

    Magda Assanowicz
  • Art Direction

    Michał Pawlik
  • Strategy

    Piotr Ręczajski
  • Design

    Maciek Bączkowski
  • Ilustracje

    Maciek Polak, Amadeusz Mierzwa
  • Film & Motion

    Kuba Kossak