Sieć Biedronka, posiadająca pond 3000 punktów sprzedaży, zmienia zwyczaje żywieniowe Polaków.Sklepy oferują duży wybór owoców i warzyw w przystępnej cenie.
WARZYWA I OWOCE W ROLI GŁÓWNEJ
Naszym zadaniem było zwrócenie uwagi na produkt oraz prezentację owoców i warzyw na półkach. Oczyściliśmy komunikację w sklepie, tworząc „warzywniak”. Nawiązaliśmy w ten sposób do prostoty stoiska z warzywami na lokalnych targowiskach, które wszyscy w Polsce znamy.
EKOSYSTEM PRODUKTÓW
Dostrzegając potrzebę dywersyfikacji w strefie produktów świeżych, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie trzech nowych linii odpowiadających różnym potrzebom konsumentów.
Stworzyliśmy dla nich zarówno nazewnictwo, jak i koncept graficzny, tworząc odpowiednie linie produktowe: podstawową „Warzywniak”, premium „Kuchnia Pasjonata” oraz ekologiczną „Bio Farma”.
RÓŻNORODNE A SPÓJNE
Wyraźne rozgraniczenie liniiproduktowych pozwala konsumentowi łatwoodnaleźć konkretne produktyw bogatej ofercie sieci Biedronka.
Linia „Warzywniak” posiada charakterystyczny zielony motyw targowego daszku oraz ryciny. Linia premium „Kuchnia Pasjonata” odróżnia się czarnym kolorem i użytymi w tle fotografiami. Natomiast „Bio Farma” torecyklingowy karton z odręczną, zieloną typografią.
Mamastudio dla Jerónimo Martins
Zakres prac
Identyfikacja Wizualna
Packaging
POS
Strategia
Project Management
Magdalena Assanowicz, Joanna Zalewska
Strategia
Piotr Ręczajski
Design
Konrad Sybilski, Maciej Bączkowski, Szymon Sawicki, Rafał Możdżyński
Art Direction
Michał Pawlik
Podobne realizacje
Mleczna Dolina
Największa marka produktów mlecznych w naszym kraju
Dobra Torba
Dobra Torba pomaga ratować żywność przed zmarnowaniem