Warzywniak Biedronki

Warzywniak — Twoje lokalne stoisko ze świeżymi owocami i warzywami z całego świata.

Identyfikacja Wizualna, Opakowania, Komunikacja, Wayfinding

Warzywniak Biedronki

Sieć Biedronka, posiadająca pond 3000 punktów sprzedaży, zmienia zwyczaje żywieniowe Polaków.Sklepy oferują duży wybór owoców i warzyw w przystępnej cenie.

WARZYWA I OWOCE W ROLI GŁÓWNEJ

 

Naszym zadaniem było zwrócenie uwagi na produkt oraz prezentację owoców i warzyw na półkach. Oczyściliśmy komunikację w sklepie, tworząc „warzywniak”. Nawiązaliśmy w ten sposób do prostoty stoiska z warzywami na lokalnych targowiskach, które wszyscy w Polsce znamy.

EKOSYSTEM PRODUKTÓW

 

Dostrzegając potrzebę dywersyfikacji w strefie produktów świeżych, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie trzech nowych linii odpowiadających różnym potrzebom konsumentów.

 

Stworzyliśmy dla nich zarówno nazewnictwo, jak i koncept graficzny, tworząc odpowiednie linie produktowe: podstawową „Warzywniak”, premium „Kuchnia Pasjonata” oraz ekologiczną „Bio Farma”.

RÓŻNORODNE A SPÓJNE

 

Wyraźne rozgraniczenie liniiproduktowych pozwala konsumentowi łatwoodnaleźć konkretne produktyw bogatej ofercie sieci Biedronka.

Linia „Warzywniak” posiada charakterystyczny zielony motyw targowego daszku oraz ryciny. Linia premium „Kuchnia Pasjonata” odróżnia się czarnym kolorem i użytymi w tle fotografiami. Natomiast „Bio Farma” torecyklingowy karton z odręczną, zieloną typografią.

Mamastudio dla Jerónimo Martins

Zakres prac

  • Identyfikacja Wizualna
  • Packaging
  • POS
  • Strategia
  • Project Management

    Magdalena Assanowicz, Joanna Zalewska
  • Strategia

    Piotr Ręczajski
  • Design

    Konrad Sybilski, Maciej Bączkowski, Szymon Sawicki, Rafał Możdżyński
  • Art Direction

    Michał Pawlik