Mleczna Dolina

Mleczna Dolina to marka własna największej w Polsce sieci sklepów spożywczych Biedronka. W skład Mlecznej Doliny wchodzę produkty nabiałowe. Naszym zadaniem był rebranding marki.

Identyfikacja Wizualna, Opakowania

Mleczna Dolina

SYSTEM OPAKOWAŃ

 

Stworzyliśmy projekty 160 opakowań, które tworzą kilka linii produktowych. Każda linia charakteryzuje się odrębnymi kodami kolorystycznym. Specjalnie z myślą o Mlecznej Dolinie ilustracje wykonał Maciek Polak.

Zależało nam na stworzeniu silnej marki, dlatego opisowy logotyp jest ważnym i mocno wyeksponowanym elementem każdego opakowania. Architektura opakowania jest oszczędna i minimalistyczna, przemyślana w taki sposób, żeby przekazać najważniejsze informacje w sposób przejrzysty i możliwie prosty.

Mamastudio dla Jerónimo Martins

Zakres prac

  • Identyfikacja Wizualna
  • Opakowania
  • Project Management

    Magdalena Assanowicz, Joanna Zalewska
  • Design

    Maciej Bączkowski, Paweł Marcinkowski
  • Art Direction

    Michał Pawlik